kolmapäev, 7. juuli 2010

Port of Tallinn gp

Esimese asjana tahaks tänada korraldajaid uci võistluse korraldamise eest+ väga raske, huvitav ja tehnilise rada. Kummardus ka pealtvaatajate ning ergutajate ees. Sõidu algus kulges kenasti, kuniks sain aru et tagumisse kummi ole kuskilt torke saanud. Sealant oli oma ülesande kenasti täitnud, kuid kurvide ning keerukamate kohtade läbimisel pääses sellest lõhest välja nii õhk kui ka sealant. Teisel ringil tekkis võimalus ja otsustasin proovida Sauseri eest ära sõita, mis paraku ebaõnnestus. Mõte olnuks kümmekond sekundit enne teda tehniliseabi alasse jõuda ja uus jooks alla panna. Peatuda tuli igajuhul ning seda ma ka kolmanda ringi algul tegin, kahjuks puterdasin üksjagu ning "boksipeatus" võttis 3-4x kauem aega kui pidanuks. Kaotasin u 50 sekundit sellega. Pärast seda oli muidugi kange soov kaotatud aeg tagasi teha ning pingutasin tempoga veidi üle, mis andis väsimuse näol tunda viimasel kahel ringil. Tehnilised probleemid röövivad alati ka sõidutuju ja motivatsiooni, kuid koduradadel ja Eesti rattafännide ees sõitmine annab sellise lisaenergia laengu, mida sõnadega võimatu kirjeldada. Mitte kuskil mujal pole parem.
Esimest korda proovisin ka 1x9 setupit(ees üks hammakas). Eelis tavapärase 2x9 süsteemi ees on lihtsus ja kaal(pole tarvis esivahetajat, trossi, kõrisid ega vahetajat lenksul), samuti chainsuck peaks olema võimatu. Vastavalt rajale tuleb hammakas valida, sest pead suutma ka viimastel ringidel ülekannet ringi ajada. Laupäeval kasutasin 36 hammakat ja taga 11-34 kassett. Väga positiivse mulje jättis ja käikudest puudu ei jäänud(ei sirgel ega tõusul).
Rajaääres tehti palju pilte, galerii linke leiab: http://velo.clubbers.ee/foorum/viewtopic.php?f=11&t=27499&start=50

2 kommentaari:

  1. Kuidas see rada võrreldes muu maailma xc radadega oli? Kas seal on ka nii palju selliseid pisikesi aeglaseid nikerdamise kohti? Mulle jäi Nõmme rajast mulje, et rajameister oli rohkem nagu traieli rada üritanud kokku panna.

    VastaKustuta
  2. Iga rada on omamoodi eriline. Niimoodi võrrelda väga raske, sest ma ei oska võtta ühtegi konkreetset rada nö mõõdupuuks. Suurim erinevus on ja jääb pika(de) tõus(de) puudumine. Tõusumeetreid ühe ringi kohta on üle keskmise. Nõmme rajal on lühikesed ja järsud tõusud/laskumised. Laskumised on tehnilised ja sellised ilmaolud nagu see aasta(pikalt kuiv), teevad asja veel keerukamaks. Nikerdamist oli üksjagu ja see tegelikult ongi kõige parem asi selle raja juures. Palju suurem probleem on see, kui osavõtjate arv suureneb 4-5 korda- ruumist jääb puudu. See saab olema ka ilmselt suurim probleem rajameistritele, kui soov korralada euroopa meistrivõistlusi Nõmmel.

    VastaKustuta