
Kusagil seal 20-30 vahel olin ja esimesel kahel ringil liikusin päris hästi parematele positsioonidele, kuna rada oli enamasti singletrack siis tuli iga võimalust maksimaalselt ära kasutada, et kellegist jälle mööda saada. Kolmandal ringil haakisin end frm duo tuulde ning heas tempos püüdsime ringi lõpuks kinni Gujani ja sveitslasel tõmbas see mootori korralikult pöördesse. Talle vist ei meeldinud midagi või oli see kerge motivatsiooni surakas. Igatahes jäid frm mehed natuke hiljem maha ja lammutasin koos nimekaimuga head tempot tehes kuni viimase(7) ringi mingi punktini, eesmärgiga kohta parandada aga sama aegselt silmanurgast jälgides, et kes esimesena "mootori kotti laseb". Enne viimasele ringi algust olime siis 7-8 possal ning reaalselt polnud võimalik tõusta kuuendaks ega ka langeda üheksandaks. Tundus, et tal oli veidi rohkem jõudu alles, sest tõusul läks natukene raskeks ja ta sai väikese vahe sisse aga veidi hiljem otsustas tagumine käiguvahetaja s'i vedru, et ei viitsi enam ja lasi end lõdvaks. Tulemuseks oli siis väljaveninud pesunööri kombel rippuv kett. Kuna tõusud oli küllaltki tehnilised ja rada ka libe siis oli ainus varjant tõusudel joosta ning laskumistel rahulikult veereda, et asjad ikka ühes tükis püsiks. Tagajärg oli muidugi jube, langesin neljateistkümnendaks ja kaotasin sel ringil üle 5. minuti.
Kogu sõitu raja erinevates punktides jälginud treener, ütles et kaotasin esimesel ringil julgelt üle minuti esimestele aga järgnevad ringid oli väga head ning reaalselt oli võimalik sõita poodiumile(seal võistlusel top6). See tähendanuks muidugi ka head avaringi aega. Esimesed kolm, cannondale' tehasemeeskonna piloodid, näitasid teistest väheke vägevamaid ringiaegasid.
Sel pühapäeval teine talve grand prix Roveretos.

Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar