esmaspäev, 11. august 2014

Windham

Pärast vahelemjäänud aastat oli Windham tagasi mk kalendris. Rada äravahetamiseni sarnane viimase korraga, kui siis paar väikest pauna oli välja lõigatud. Lisatud mõned kivid ühele laskumisele ja kaks palki tõusule, millest ilmselt kõik sõitjad lihtsalt kõrvalt mööda sõitsid. Suurim miinus sellise klassikalises stiilis raja jures, kus pool ringi sõidetakse mäkke ja teine pool alla, on kehv raja kaetus kaameratega ja igav pealtvaatajatele nii raja ääres kui ka redbull tv vahendusel jälgijatele.
Kruusateel kulgev tõus, mis vaheldub paari singletrack lõiguga puude varjus tahab eelkõige raju powerit, et sealt üles vänderdada tolmupilv taga. Just sellest ehk olengi eelkõige puudust tundnud sel hooajal aga hea enestunne ja korralik sõit Kanadas andis eneseusku, et raja laius esimeses pooles õnnestub maksimaalselt enda kasuks toimima saada siis aitab see positsiooni parandada kohe algusest peale ning seega kaotada vähem esimese ringiga Stardist sain minema kenasti ja järgnenud S kurvis õnnestus algul kohta parandada aga siis lõpus kiilus kõik kinni. Pidurid peal ja peaaegu seisma ning siis hetk hiljem kiirendasin pea lenksu all kogu selle järgnenud osa kuni esimese metsa kohani. Kasutegur oli muidugi olematu, kohta silmas pidades. Kitsamas kohas läks trügimiseks ja lõhkumiseks ning sõideti ka mulle rattasse ja kukkusin seetõttu väikese kiiruse pealt. Väänasin jalga ja see andis veidi tunda esimesel ringil, kuid pärast seda valu kadus.
Peale sõitu raja ääres murul istudes ja ühe klõmmiga tühjaks tõmmatud 33cl
purki tõttvaadates, mõtlesin et need kaks viimast sõitu on olnud minu jaoks nagu topelt pikkusega cx sõidud. Ja no eelmine aasta 20 seas ja piiril sõita tundus oluliselt inimlikum pingutus kui nüüd 35 sekka jõuda. Tõusu sõida iga ring nagu võistlusmaaks olekski üks ring. Singlitel ja ja laskumisel kasutad ära fs eelist- natukenegi energiat säästa ja lasta kehal mõni sekundki lihtsamalt tunda. Ja siis jälle finishikaare alt läbi ning sama asi uuesti, kokku 7 korda. Kuigi tulemus sellele sõidul jäi veel tagasihoidlikumaks Kanada omast siis tundus pingutus selle saavutamiseks topelt suur.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar