kolmapäev, 5. mai 2010

Houffalize

Nädala esimesed päevad möödusid väga kiirelt ja pole aega siia midagi kirjutada. Sõitsime Belgiast tagasi üle 10. tunni(koos peatustega) ja maga sai mindud natuke enne kella 6. hommikul. Esmaspäeva õhtul võistlusjärgne muljetamine tiimi bossi juures. Eile õhtul viisin võistkonna kaaslase lennujaama, mis oli tänu kehvale ilmale ja rohkele liiklusele väga aega nõudev tegevus. Selleks nädalaks lubatakse kehva ilma: vihm, tugev tuul ning ka temperatuur on 10. kraadi võrra madalam võrreldes kahe eelneva nädalaga.
Võistluskohta(Houffalize) jõudsime reedel ning enne õhtusööki sai rajal kaks ringi sõidetud. Selleks aastaks oli rada muudetud: ring lühem, uued laskumised, järsemad ja lühemad tõusud. Stardiring oli täpselt sama, mis varasematel aastatel. Stardid on alati väga närvilised ning nii oli see ka nüüd. Olime sõita saanud umbes 20. meetrit kui kukkumine, mille tõttu jäin korra karpi ning tuli “tagurdada“. Samal ajal kihutab sõitjate rivi täie hooga mööda. Liikuma saades ei suutnud kohe jalgu pedaalidesse saada... Enne maastikule pööramist õnnestus siiski natukene positsiooni parandada. Avaraingi järel kaotasin esimesetele üle kuue minuti ja vähemalt pool sellest ajast kulus seismisele. Kohati tuleb nö järjekorra seista ja oodata, millal kitsast kohast läbipääseb. Sõita tuli stardiring+ viis ringi. Iga ringiga parandasin positsiooni ja viimasele ringile minnes oli koht top 100 hulgas reaalne. Siis tulid mängu taaskord tehnilised probleemid, nimelt õnnestus ühel laskumisel kumm lõhkuda. Sealant küll parandas augu aga õhk jäi alles olematu kogus ning tuli pool ringi joosta/sõita. Loomulikult ei suuda sel viisil liikudes sammu pidada eespool olijatega ega kaitsa positsiooni tagant tulijate eest. Finishisse jõudes sain kirja 117. koha. Pärast protokoli sirvides nägin, et stardiringi järel oli 191 ja kõik ringid(va viimane) sõitsin ühtlases tempos, 20 minutit kulus ringi läbimiseks. Esimene täis pikkuses läbitud mk etapp.
Märkimist väärib ka Belgia ilm, kõik päevad peale pühapäeva olid vihma vabad. Rada kuiv ja tolmas jubedalt. Võistluspäeava hommikul sadas kerget vihma siis oli mitme tunnine paus ja rada oli täitsa kuivaks muutnud. 30- 40 minutit enne starti tuli korralik padukas.
Õnneks vahetasin juba hommikul väikese ja madala mustriga kummid kõrgema ja suurema mustriga kummide vastu, ees Kenda Nevegal ja taga Kenda Blue Groove.
See nädalavahetus pole plaanis võistelda, vaid valmistuda järgmisel neljapäeval algavaks nelja päevaseks tuuriks: Giro Della Valle D’Aosta.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar