esmaspäev, 17. mai 2010

Tuuriga ühelpool ja kokkuvõttes 32. koht.

Toimus üritus esimest korda ja see paistis ka kõikjalt välja, kogu organiseerimise pool kriitikat ei kannata. Kokkuvõtvalt võiks hindeks anda: jube.
Saabusime võistluspaika päev varem ja reis võttis aega kaks korda rohkem kui võinuks/pidanuks. Võistlus algas neljapäeva õhtul 6,6km pikkuse proloogiga, sellest 80% asfaldil. Veidi oli ka muru, munakivi ja kruusa.Vihma hakkas sadama veidi enne starti ning peale viimase sõitja finishit lõppes ka vihm. Ilmateada lubas kõikideks päevadeks vihma aga see oli ainuke päev, mil sõidu ajal sadas. Viimased kaks päeva oli väga ilus ja päikesepaisteline ilm. Suhteliselt riskivabalt sõites lõpetasin avaetapi 29. kohaga.
Järgmise päeva start oli pärastlõunal ja xco. Hommikul oli nö ametlik treeningaeg ja otsustasime minna rada proovima. Koha ülesleidmine võttis palju aega, sest mitte ühtegi märki/viidet polnud. Lõpuks õnnestus siiski ring leida ja ka üks tiir teha. Jõudsime kohale kümmekond minutit enne ametliku treeningu lõppu aga rajamärkimine oli endiselt täies hoos. ¾ ringist oli singletrack ja pea võimatu kellegist mööduda. Korraldajad olid otsustanud, et on hea mõte suunata sõitjad kohe pudelikaela(200m stardist), kus korraga mahub läbi üks sõitja. Loomulikult valitses seal täielik segadus, trügimine jne. Läbida tuli 5x5,3km ja aega kulus minul selleks 1h40min ning selle ajaga etapil 31. koht. Sel päeval end värskena ei tundnud, oma jälje jättis ka kindlasti hommikune pea 2h raja otsimise matk.
Kolmas etapp samuti xco stiilis ja start keskpäeval. Rada proovida oli võimalik hommikul ja sai ka välja mindud, et seda teha, aga kuna peagi hakkas olukord võtma sama suunda kui eilegi, siis sai ringi otsimese mõttest loobutud. Kohe peale starti toimus kukkumine, mida mul ei õnnestunud vältida, isegi pidurdada ei jõudnud. Ise pääsesin kriimudeta aga esijooks täitsa kaheksas. Sõita siiski kannatas. Peale sõitu vaatasin, et 3-4 kodarat ja niplit tarvis ära vahetada. Õnneks jäi kõik muu terveks ja sain sõidu ära sõita. Selle intsidendi järel oli pm viimane koos paari kuhja alumisega ja kihutasin esimesel ringil nii kuis suutsin ning tegin sellega endale liiga,j ärgmised neli ringi maksin selle eest.
Lõpetasin 44. ja ajaga 1h36min. Rada oli tehniline ja ebaturvaline.
Viimane etapp toimus taas linnatänavatel ja oli mtb kriteerium. Paar sõitjat startisid isegi slick’idega. Sõitja tuli taas 5x 4,7km, aega kulus mõni minut alla tunni. Rada oli suuresti sama, mis esimesel päeval. Nii lühikese sõidu puhul pole muud teha, kui kohe algusest täiega agu anda. Ühel ringil tuli kett esihammaka pealt maha ja tagasi peale saamise käigus sai kett ilmselt viga(nägin peale sõitu) ning ei saanud enam kasutada kassetti kõige väiksemat hammakat. Viimasel ringil kaotasin seetõttu u23 5. koha(5 esimest auhinnalised kohad). Hea sõit viimasel etapil andis väga positiivse emotsionaalse laengu enne Offenburgi mk etappi. Olin 18. etapil ja kokkuvõttes 32.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar