teisipäev, 27. juuli 2010

Champery, seitse seitse

See aasta oleme vist kõige rohkem käinud Sveitsis võistlemas(va Itaalia). Iga võistluskoht on olnud eriline ja meeldejääv, täpselt nagu rajad ning korraldus. Võistlustekorraldus on absoluutne tipptase, pole ainsatki asja, millele pole mõeldud. Siiski on vahel probleeme parkimisega, sest pea kõik sõidud toimuvad väikestes linnades/külades. Champery’ is oli ka sellega väikeseid probleeme, sest lisaks oli see üheks mk etapiks 4X ja DH meestele/naistele.
Reedel Itaaliast sõitma hakates oli õhk u 33 kraadi soe ja mõned pilved, viie tunni pärast Sveitsi jõudes sadas paksu vihma ning termomeeter näitas +15. Väidetavalt oli pool päeva korralikult sadanud.
Laupäeva hommikul tuli veel kerget vihma, kuid õnneks lühiajaliselt. Eestis oldud aja jooksul oli enamus tarvilikke asju bussist õhku haihtunud. Keegi ei tea midagi. Tuli eestikatel kasutusel olnud small block 8 rajale peale lennata. Esimese poole kilomeetri järel sulandusid jooksud raami ja amordiga ühtlaseks tervikuks. Kuna mingeid alternatiive kuskilt võtta polnud siis ajasin olemas olevate vahenditega läbi. Kaks ringi sõitisin rajal ära ning problemaatilisemad kohad: paar järsku laskumist, mis kogu aeg kuhugi poole pöörasid. Oma balloonidega jätsin paar tükk neist proovimata, küll homme jõuab. Üks tähelepanuväärne asi oli suurim drop, mida siiani xco rajal näinud olen. Piltidelt seda vaadates jätab see palju leebema mulje kui reaalselt. Teadaolevalt keegi oma raamist seal jagu ei saanud, vähemalt võistluspäeval. Stardi eel vähendati võistlusmaad ühe ringi võrra ehk start loop+ 6 ringi. Esimest korda sel aasta ei toimunud sellist lahmimist ja niplite panekut stardis ning tänu sellele õnnestus tasakesi oma kohta parandama hakata. Siiski olid stardiring ja esimene täispikk ring jõhkem matkamine, lihtsalt seisad ja ootad. Rada on kitsas ja tehniline ning eelmise nädala ilm ei mõjunud ka hästi. Ring sisaldab ka ühte pikka ja selle aasta uuendusena ühte järsku tõusu, millel järgeneb keeruline laskumine koos selle drop’iga. Eriti hea minek oli tõusudel, kus toimus põhiline kohtade parandamine/kaotamine. Paraku seekord taas sõitu lõpuni sõita ei õnnestunud ja tuli kaks ringi varem lõpetada, kahju sest kogu “grupp“, kes -2 maha võeti oli suhteliselt koos ning reaalne võimalus positsiooni veelgi parandada. Tehnilistel ja rohkelt singleid sisaldavatel radades on see paratamatu, et on enamusel ei saa kõiki ringe läbitud. Ainuke, mis selleks teha saab on kiirem saada ja olla üks nende hulgas, kes viimase ringi kella helinat kuuleb :) See laupäev järgmine mk, kahe aasta taguse MM rada. Hetkel ei tea, kas on tehtud ka muudatusi või täpselt sama. Profiililt on tegu raskema rajaga kui Champerys, tehnilise poole pealt võib olla gramm kergem kui üldse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar