kolmapäev, 6. aprill 2011

Portugal Diver Lanhoso

Kogu eelmise nädala olin Inglismaal, ümbruskond väga sile ja treeningukvaliteet kannatas seetõttu omajagu. Ilmad olid üllataval kombel enamvähem aga jahedad. Üks päev õnnestus käia Dalby Foresti mk rajal, mis oli heas konditsioonis ja hoopis teisest puust kui Sherwoodi rada. Üldiselt pidavat seal piirkonnas päris palju vihma sadama.
Reede hommikul lendasin koos inglasest tiimikaaslasega Portugali ja 2,5h hiljem lennukist väljudes oli temperatuur enam kui kahekordistunud(termomeeter näitas 30 kraadi). Lennujaamast võistluskohta lühike maa, aga koht niivõrd väike, et teeviitatest abi ei olnud(neid polnud ka) ning ka gps jäi sihtkoha leidmisel vastuse võlgu. Mingi kaardimoodi asi oli ka, aga mitte just piisavalt hea. Aega läks küll oluliselt rohkem kui plaanitud, kuid lõpuks sai koht üles leitud. Rada oli mahamärgitud seikluspargi territooriumile ja oli väga hästi jälgitav. Elamine asus u 200m kaugusel stardist. Ring oli üpriski raske aga tehniliselt lihtne. Üks laskumine oli, kus paar lühikest kivisemat sektsiooni ja põhjas 90-kraadine kurv. Väga omapärane oli call up, kus ei lähtutud uci reitingust ega ka Portugal Cup'i reitingust, vaid ilmselt võistleja näost, rattast, riietusest vms. Igatahes puudus ametnikel "plaan", mille alusel sõitjaid stardijoonele rivistada. Asi venis, küll peeti omavahel nõu jne jne. Lõpuks ikka kuidagi valmis saadi. Reitingu alusel ilmselt mahtunuks ma isegi esiritta, sest sinna ei rivistatud 8 sõitjat, vaid täpselt niipalju kui mahtus. Olin kusagil teise ja kolmanda rea vahel. Start oli hea ja peale lühikest start loopi olin top15 hulgas ning esimese ringi lõpuks kuues. Viieliikmeline grupp oli minust u 15-20'' kaugusel. Üritasin, mis ma üritasin aga järgi ma neile ei jõudnud. Iga ringiga tiksus natuke aega hoopis juurde. Tunne polnud päris see mis võinuks, kindlasti on selles omaosa ka võistluseelse nädala "kehval" ettevalmistusel või siis oskamatuses olemas olnud oludest maksimum võtta. Olen päris kindel, et see sõit oli võidetav- lihtsalt midagi jäi puudu, kuid hetke olukorrast võtsin parima.
Esmaspäeval Itaaliasse tagasi ja sel pühapäeval Italia xc cup Nalles.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar