teisipäev, 3. mai 2011

Ötztal

Ötztal Mtb Festival Austrias ja selle aasta esimene dnf kirjas. Võistluskeskus asus ostukeskuse suures parklas ja kohe seal samas ka metstukk koos võistlusrajaga. Ring väga „karm“(juurikad, kivid, lohud, kühmud) ja kuiv, tolmav pinnas, mida järjest vähemaks jäi. Eelistanuks midagi muud kui ht. Kaks pikka ja järsku tõusu, palju tehnilisi singleid ja ka kaks sirget, kokkuvõtvalt väga lahe rada. Teisest reast startida pole ka paha ning samuti stardiringi järel viieteist hulgas metsa vahele kallutada. Siis hakkasid asjad tasapisi aga järjekindlalt tuksi minema: tagakäikar ei funktsioneerinud nii nagu peaks ja veidi aja pärast sai selgeks ka, et 10 hammaka asemel on reaalselt kasutada võimalik 5. või 6. No mis seal ikka, ühe ülekandega sõidetakse ka võidu. Oletan, et algul rammis keegi tagumist käikarit või õigemini kõri, mis kõri selle lõpu julla keskelt ära väänas(loe murdis). Tross täiesti terve aga kõri koos otsaga lõhutud. Muidugi tuli käigu vahetamiseks igakord erinev arv kordi klahve klõpsida. Arusaamatul põhjusel oli ka esimene käikar end paigast keeranud, kuigi ma polnud kordagi seda soenduse ega avastamise hetkeni sõidu ajal kasutanud. Okei, toksisin esimesel võimalusel sõidu pealt kannaga enam vähem paika, aga käigukate kehva väärtusliku koostöös tulemusel kukkus kett laskumistel või suuremal rappumisel suurelt hammakalt maha e välja poole, kuid vahel ka väiksele hammakale. Peale sõitu kontrollides, kas klamber ümber toru nõrgalt kinnitatud, selgus üllatuseks, et kinni ja korralikult. Vaatamata sellele parandasin oma positsiooni esimesel ringil, kuid juba teisel muutus sirgetel oma koha sälitamine või eesõitja tempos püsimine/püüdmine võimatuks. Suurest vihast pingutasin veel poolteist ringi ja kolmanda ringi lõppedes otsustasin kogu selle asja sinna paika jätta. Igati reaalne olnuks lõpetada vähemalt top10 hulgas, vähemagi kahtluseta. Midagi tahaks ikkagi veel lisada. Uskumatult nõrk on kogu srami xx sarja töökindlus ja eluiga. Turul on see olnud ju juba üle kolme aasta või olen lihtsalt kehva komplekti otsa sattunud. Hetkel on ainus korralikult töötav asi esipidur ja see pole esmakordne sarnane olukord.

1 kommentaar:

  1. Nõus XX osas. Sõitsin sellega eelmisel aastal Transalpil ning esikäikar ja pidurid olid pidev peavalu. Lõpuks läks tagapidur tehasesse tagasi...

    VastaKustuta