Otselendu Inglismaale ei õnnestunud saada, sest takistuseks oli igakord lennuki liiga väike pagasiruum. Seega poleks vajalik arv kaste peale mahtunud. Tuli minna Milanost Pariisi ja sealt edasi Manchesteri. Rendiautod ja veidi üle 200km sõitu Yorkshiresse. Ilm on täpselt samasugune nagu kahe kuud tagasi. Igapäev taevas hall ning pidevalt tuli sealt ka vett, temperatuur kõrghetkel 15 kraadi juures. Siiski sadas vihma niivõrd vähe, et rada oli super kiire.
Reedene sprint linnatänavatel tekitas päris suure vaimustuse ning loodedavasti saan sel nädalavahetusel Offenburgis ka seda proovida. Üllatav, et sprindi võitja teenib võiduga 60 uci punkti, mis on võrdne arv punkte xco c1 kategooria sõidu esikohaga. Tekkinud ja tuleb kindlasti juurde sõitjaid, kes valmistuvadki ainult sprindi võistlusteks. Rajad lihtsad ning 95% sõitudes jääb lõpplahendus finishi spurdi peale.
Pühapäevasest sõidust, tunne oli väga hea ning andsin kohe algusest täiega minna. Stardiring õnnestus suurepäraselt ja esimesel täispikal tiirul oli top40 juures. Mingil põhjusel oli hädas grupis püsimisega kiiretel lõikudel(kruus). Lihtsalt kiiruse vahe oli ulme. Ringi lõpetasin natuke peale 50 kohta(vist) ja probleem ei kadunud kuhugi. Pingutasin hullpööra, aga ei midagi. Paraku kolmanda ringil algul oli mitme aasta suurim haamer käes ja kogu edasipidine oli lihtsalt tuim kannatamine. Natuke jäi puudu kogu distantsi läbimisest ehk siis ring enne võeti 80% juures maha. Peale lühikest taastumist sai uuriv pilk ja tegevus jooksude veerevusele suunatud ja oh üllatust: esipidur nii peal kui vähegi olla saab. Tean, et soenduse ajal ning enne starti ei olnud, sest mul on tekkinud täielik foobia nende pidurite suhtes. Igakord kui peatun vms siis kohe kontrollin, kas ketas käib klotside vahelt läbi või mitte. No müstika. Ausalt öeldes ei tekitanud see mingit emotsiooni, kuigi ilmselt just see sõidu rikkus. Või siiski ja see oli: a jälle. Xx pidurite õhutamise sain ka selle reisi käigus selgeks(siiski minu omad seekord „abi“ ei vajanud), seda ilmselt oskab iga nende pidurite omanik, sest hooldustundide arv ju ületab mitmekordselt sõidutundide hulka. Tõenäosus heaks mehaanikuks saada on palju suurem kui sõitjaks.
Reede hommikul Offenburgi ja ehk õnnestub juba õhtul linnatänavatel võidukihutada, kui ei siis vähemalt pühapäeval.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar