teisipäev, 31. mai 2011

mk #3 Offenburg

See oli vist juba neljas kord Offenburgis võistelda. Reede hommikul Sveitsi jõudes saatis terve ülejäänud tee meid vihm. Ka Offenburgis oli sadanud ning taevas vihmapilvi täis, kuid siiski palju vähem kui Sveitsis. Short race jäi seekord proovimata, kuid väidetavalt peaks sellest saama 4X asendaja. Eks näeb, kas tõesti nii läheb.
Nädalavahetusel oli soe ja päikesepaisteline ilm ning pühapäeval rada kohati lausa tolmas. Aastatega on Offenburgi rada muutunud laiemaks, kiiremaks ja selle arvelt ka natuke lihtsamaks. Vale oleks öelda, et see halb on, sest see on oluliselt aidanud vähendada seisakuid, troppe ja ilmselt suurendanud ka lõpetjate arvu. Võistluspäeva hommikul sai loodetavasti lahenduse ka esipiduri anomaalia. Sõites liigub/annab järgi „miski“, mille tulemusel on vasakpoolne klots vastu ketast. Mehann oli kõiksugu varjante proovinud ja majandas pikalt võistlus eelsel õhtul/ööl. Siis tekkis mõte on ammune idee teoks teha- proovida 15mm thru axel kinnitusega amorti. Foxi boks oli olemas ja palju polnud vaja ka mõelda, mida neile rääkida. Teadagi, kui ametlikult ja hästi Fox Eestis esindatud on :) Alustada tuli kõige olulisemast, kas neil üldse on sellist amorti kohapeal. Peale lühikest jutuajamist, lubati amordi püksid ära vahetada, kui amordi 15’ jooksul neile toon. Jesss. Vahetukeks kuluvat umbes 30 minutit. Kui Foxi boksi tagasi jõudsin hoidis esindaja käes tutikat kashima kattega 15mm QR terralogic amorti! Tundus veidi uskumatu, veidi. Igatahes asi täpselt nii läkski ja natukese aja pärast oli see amort all. Uus Fox erineb enne all olnust: kashima kihi(kuldsed tööpinnad) ja jooksu kinnituse süsteemi poolest. Töötab see amort veel paremini kui eelmine ja see eelmine töötas väga hästi. Tänu 15mm võllile lisandunud jäikusest on suurim kasu kiiretel tehnilistel lõikudel, eriti kurvides, kus pidurdusaugud, juurikat, kivid. Kahtlemata on mul nüüd parim ametlikult turul saada olev amort(okei, lefty’iga pole päris maastikule saanud).
Võistlus ei kulgenud siiski päris muretult, sest keti/hammakate probleemid näitasid end igal ringil vähemalt korra, va esimene ja viimane. Pole väga mõtet seda seletama hakata. Korra õnnestus ka tõusul nippel panna seetõttu. Kõigi kordade peale kokku kaotasin enim seetõttu aega ja kindlasti enam kui minuti. Iga ringiga parandasin oma postisooni, kui need hetked mil keti hammakatele tõstsin välja jätta. Veel 500m enne finishit olin 49 kohal, aga viimasel lühikesel tõusul kaotasin kaks kohta. Sellele vaatamata on see minu parim mk tulemus Euroopas.
Järgmised kaks nädalavahetust Itaalia xc karika etapid Alpagos ja Vermiglios. Otsustamisel on veel, kas minna kahele mk’le, ainult ühele või siis üldse mitte minna. Seniks rock n roll.

2 kommentaari:

  1. Kas ma sain õieti aru, et jäigema amordiga jäi ka esipiduri sadul paigale ja klots ei käinud vastu ketast enam?

    VastaKustuta
  2. Miskitpärast sõi vasakpoolne diameetri adapter(see julla, mis teeb võimalikuks 9mm eksentriku kasutamise) ennast järjest enam amorti pükstesse sisse. Seega oli kindlasti ka sellel oma osa. Nüüd peale amordi vahetust neid rummu otstesse käivaid jullasid enam vaja pole ja natuke tuli suurendada pidurisadula kinnitus aukusid, sest reguleerimis ulatus polnud piisav. Eelnevalt muidugi küsisin ka Srami boksist lahendust aga nende suhtumine oli selline, et peale paari lauset lahkusin sealt. Nüüd on võimalik võtta isegi jooks alt ära ja uuesti alla pannes ei käi see vastu ketast. Kui jälle võta teine slr jooks siis muidugi enam nii ei ole :D Need lollakad madala peaga torxi poldid sai ka nüüd massiivsete kuuskant poltide vastu vahetatud. Hetkel asi toimib, kui nüüd va, et kuidagi on taas õhk oma tee pidurisüsteemi leidnud. Samas viimasest õhutamisest on 3 nädalat. Juba. Viimane aeg. Ka.

    VastaKustuta