esmaspäev, 19. märts 2012

Teine nädalavahetus Iisraelis

Alates esmaspäevast läks ilm jahedamaks ja alates teisipäevast sadas iga päev mingi kogus vihma. Eelnevatel päevadel oli väga tuuline ning see tekitas sellise tolmu nagu oleks udu.
Reedene päev oli samuti vihmane ning rada korralikult kastetud. Porikaid alla ei pannud, sest kohalikud ütlesin, et kui sajab siis kuiva ilma rehv piisav. Niimoodi oligi aga peale alates teisest ringist hakkas rada kuivama ning vahel oli isegi päikest näha. See lägakiht muutus seetõttu kleepuvaks ning tekitas tõiseid probleem. Olulisemalt libedamaks läksid sõiduolud aga kõige suurem jama oli hoopis see, et 2.2 lai Ikon ei tahtnud enam väga amordi jalgade ja kaare vahelt läbikäia. Kõik tõusud tuli võtta joostes ja isegi selle kiiruse juures kittis esijooksu nii kinni, et tuli seisama jääda, kaks poetäit savi amordi kaare juurest välja kookida ja jätkata- seda tuli ühe ringi jooksul korduvalt teha. Muidugi proovisin ka ratas õlal tõuse joosta, aga lisandunud kaal muutis ratta nii raskeks, et suutsin ainult kõndimis kiirusel liikuda. Selleks nädalavahetuseks oli tulnud uusi sõitjaid ning mõned eelmisel nädalal olnud oli lahkunud, kas siis LAV'i mk'd sõitma või koju. Kohe kindlasti polnud ma kõige tugevam ja algul oli väga raske aga mingil juhul ei tahtnud kedagi minema lasta, sest sellisetes oludes on aega tagasi teha raske. Tõusudel liikusid kõik väga sarnases tempos, aga kohad kus proovida, olid hoopis siledamad lõigud, sest kiireks edasiliikumiseks tuleb kasutada natuke suuremat ülekannet(see ei tähenda räiget kangutamist). See toimis ja esimese ringi lõpu osas õnnestus konkurentidel eest sõita ning seda kuni lõpuni välja. Sõiduaeg seejuures lausa 2h. Nii mõnigi annab juba esimesel ringil alla, sest tehnika ei toimi nii nagu tahaks ja olukord läheb sujuvalt järjest kehvemaks. Pealegi kulutab selline sõit ratast väga väga julmalt. Pärast korraliku küürimist oli 99 järgmiseks päevaks valmis. Ilmaennustus lubas hoovihma aga seal ei muuda vihm rada niisuguseks mülkaks. Start anti juba enne kella 10. hommikul ja rada oli kiire ning kui mõned veelombid va siis pea kuiv. Ring erines täilikult eelmise päeva omast, oli lihtsalt kordades parem. Kohe esimesest ringist liikusin kiiremini kui teised ning tehnilisematel lõikudel võimaldas fs suuremat liikumiskiirust. Sõitisin küllaltki kiirelt siis 45'' vahe ning see püsis nii kuni viienda ringini seitsmest. Ühel kiirel drop'idega lõigu lõpus(4tk järjest) maandusin ilmselt natukene viltu libedale raja osale ning esiratas läks kohe slaidima, mis lõppes sellega, et rehv tuli randi tagant ära.. Mitte väljapoole, vaid hoopis sisse. Muidugi järgnes sellele korralik õhulend aga olin kiirelt püsti ning jätkasin sõitu tehniliseala poole, mis oli väga kaugel(üle poole ringi sõita). Kui uus jooks all, olin langenud kuuendaks ja järgmise kahe ringiga möödusin kahest sõitjast ning kolmandast koht oli käe ulatuses, lihtsalt finish tuli enne. Suur pettumus, et nii läks aga selline see sport on.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar