teisipäev, 3. aprill 2012

Nals ja Haifa

Kolmas aasta Itaalias ja lõpuks ometi on elamises olema wifi ühendus, uskumatu lihtsalt :) Mis aga rattaga sõitmisse puutub siis Iisraeli treenimis/võistluse perioodi lõpus oli kõige olulisem võistlus nendest viiest. Haifa võistlus oli ainuke c1 kategooria sõit ja samuti esimene esimese kategooria võistluse võit. Mõneti üllataval kombel oli võistlejaid mõne võrra vähemgi kui eelnevatel sõitudel. Rada oli täpselt sama nagu aasta tagasi ehk siis natukene lühendatud versioon EM rajast. Rada on vähemagi kahtluseta kõige labasem võrreldes eelmise nelja sõiduga ning ühtlasi ka kõige kiirem. Esimese ringi teises pooles, veidi enne tõusu lõppu andsin vähe minna ning laskumise moodi rajaelemendil, mille keerukaim osa oli kohati küllaltki treppis pinnas. Seal oli fs muidugi super ning aitas edu veidi suurendada. Järgmised kaks ringi üritas sakslasest konkurent mind kinni püüda aga ma hoidsin kiirust ja joont päris hästi ning poole sõidumaa järel hakkas vahemaa selgelt kasvama. Kõik toimis kenasti lõpuni välja ning sain neljanda võidu. Kolm nädalat Iisraelis õnnestusid ideaali lähedaselt. Kõige härivam on muidugi see, et lennujaamas tuleb peaagu kogu pagas uuesti pakkida. Kohvri puhul on asi küllaltki lihtne aga lisaks on veel kaks ratta kasti. Kogu selle ürituse peale koos ootamise jne värgiga kulub 1,5h. Asja saaks paranda isik või ettevõte, kes saaks neile(lennujaamale) suuremad x-ray seadmed anda. Vastu on neil kindlasti võimalik pakkuda ohtralt sõjatehnikat, ülimaitsvaid puu- ja juurviljasid ning nii mõndagi veel :) Teisipäeva õhtul lendasin tagasi Itaaliasse ning peale mõningast trenni tegemist oligi aeg esimeseks Itaalia xc cup etapiks Nalles'es. Seda rada pole aastate jooksul peaagu üldse muudetud aga see kord tuli väga hea uudisena asjaolu, et stardiring on uus. Varem oli selleks mitme km pikkune tõus(asfaldil) aga õnneks enam mitte. Start oli kohe palju rohkem tavapärase xc sõidu moodi- lenks vastu lenksu, küünarnukk vastu küünarnukki ja maoli pandi stardiringil muidugi ka. Seekord õnnestus õigeaegse väikese trajektoori muudatusega langenutest mööda laveerida. Olin top20 kandis ja kiirus hea, positsioon paranes aga ilmselt teisel ringil sain mingi torke tagumisse rehvi ning viimane veerand tuli ettevaatlikult läbida, sest väike rõhk püsis sees ning võimaldas oluliselt kõrgemat liikumiskiirust kui täita tühi kumm. Boksis kulus natuke rohkem aega kui võinuks aga sain liikuma ning olin 10ndast kohas 2' kaugusel. Pingutasin tempsiga kergelt üle peale boksipeatust ja sain sellest pooleteise ringi läbimise järel aru ning tuli vähe järgi anda. Olin küll pea pool sellest kahest minutist tagasi teinud aga samas tempos ei suutnud edasi kütta. Parandasin kohta ka järgnevate ringidega ja lõpus jõudsid nägemis ulatusse ka sõitjad, kellega koos olin enne tehnilist probleemi. Viimasel ringil üritasin veel viimast võtta ja ühes kurvis pingutasin kiiruse valikul natuke üle ja ükshetk sai maapind esijooksu alt otsa. Kiirelt püsti ja edasi ning lõpetasin 19. Sel nädalavahetusel on plaanis trenni teha, et Belga mk etapiks veel kiiremaks saada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar