neljapäev, 21. juuni 2012
Gränichen
Esimene Sveitsi BMC Cup tiimi jaoks sel aastal ja varem külastamata kohas. Mõneti üllatav oli, et ka Sveitsis oli ilm peaagu samaväärne Itaaliaga st julgelt üle 30
sooja ja sinine taevas. Sellised suvised ilmad mulle meeldivad, aga väsitavad vähe rohkem kui muidu. Natuke keerulisem on ka ringi proovimine, sest võistlused toimuvad
kahel päeval ning kiire ülevaade rajast tuleb saada erinevate vanuseklasside startide vahele jääval lühikesel ajal. Mingi nö "trenni aega" on tegelikult ka aga see on u tund või natuke enam ja tähendaks oluliselt varasemat saabumist võistluspaika. Igatahes sain asjad tehtud ning väikese miinusena tuli välja, et just hooldatud amort ei olnud väga ralli seades, nimelt oli 80mm käigust kasutatav ainult 65mm ja samuti oli kompressioon olematu(väga kergelt käib amort põhja) ja õli eraldus kuigi palju muidugi ka. Mehanni kaasa võetud vahenditega polnud võimalik suurt midagi muuta, seega rohkem õhku pumbaga sisse ja veidi enam tähelepanu.
Rada oli kiire ja kogu võistluse oli kasutusel ainult suur hammakas. Mainida tasub ka, et sel rajal oli paar lahedat hüpet tehtud- tundub uus trend olema.
Stardiringi ei olnud, sest esimene tõus oli lai asfladtee ja igati piisav, et grupp pikaks venitada. Startisin küllaltki eesotsas(starti kutsuti 20. või 21.) ja tõusu viimasel veerandil käis kiiremate tempo natuke ülejõu. Mõned kohad sai üpris kiirelt juba esimesel ringil tagasi võetud ja see jätkus ka samamoodi teisel ringil. Kolmandal jõudsin ühele nelja liikmelisele seltskonnale järgi ning ei õnnestunud neist enne laskumist mööduda ja sõitsin nende järel. Laskumise lõpus oli lühike ja järsk drop, seda sai "võtta" otse või veidi diagonaalis(mugavam ja grammi võrra kiirem, et siseneda kohe järgnevasse 90 kraadisesse kurvi). Kindlam varjant oli esimene ja mina ka seda kasutasin esimesed kaks ringi aga kolmandal võtsin miskipärast eessõitja järgi automaatselt tema sõidujoone(diagonaal) ning ükshetk läks tagaratas libisema ja hoolimata raskuse
nii kiirelt ja ette viimisest kui võimalik, grip'i tagasitulekul lõi inerts rehvi pöia randi tagant ära ja 90% õhust lahkus hetkega. Lasin siis ettevaatlikult edasi kuni tehniliseabi alani, mehann pani varujooksu alla ning võistlesin lõpuni. Kokku oli võistlusmaaks 8 ringi ja uskusin, et suudan end 25 hulka tagasi sõita. Päris nii ei läinud- olin 26. Siiski õnnestus päris korralike ringiaegasid sõita, mis ilma selle jamata võinuks tähendada head tulemust protokolis. Esmaspäeval oli palju toimetamist ning järgmisteks kaheks mk etapiks pani mehann kokku teise big9', millel suurima erinevusena on all 2013 Suntour'i amort- väike kaalu võit ning uus sisu. Täna tegin kaks ringi M.S Anne rajal ja uus mudel on parem vanast ja seda eelkõige ühtlasema ning sujuvama käigu poolest. Küll aga tuleb väljavahetada algupärane õli, sest see ei võimalda väljareguleerida meelepärast tagasilöögi kiirust(ka kõige aeglasemas asendis on liiga kiire) Rajast veel nii palju, et see on parem, tehnilisem ja raskem kui
kunagi varem!
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar