
Umbes pool esimesest ringist sõitsin koos paari sõitjaga aga siis tekkis sobiv hetk natuke tempot tõsta ning teised kaasa ei tulnud ja ülejäänud distantsi sõitsin soolot.
Kõige olulisem oli hea trenni teha ja uut ratast testida. Nimelt sai siis päev varem valmis uue sram xx1 grupiga ht. Lisaks sellele näppisid BSC mehed ka amordi kallal, mille tulemusel on suurenenud amordi reguleerimise võimalused. Mitte, et nüüd oleks rohkem nuppe mida keerata või vajutada, vaid olemas olevad asjad said täiustust. Täitsa uhiuued on ka carbon pöiaga sram rise 60 jooksud, mis on külgsuunas jäigemad kui kõik teised jooksud, mida varem kasutanud olen. Esialgne tagasiside on otsast lõpuni positiivne. Sram xx1 on vähemagi kahtluseta revolutsiooniline toode.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar