teisipäev, 27. mai 2014

World Cup #3

Pilt: Mr. Godo

Maailmakarika sari jõudis ringiga Euroopasse ja esimeseks peatuseks siin Nove Mesto. Mitu aastat järjekindlalt üks parimaid mk etappe ja ka 2014 aasta versioon kinnitab staatust. Kuigi sel korral ei olnud raja tehnilist poolt keerukamaks tehtud, sest raputas, lennutas ja hirmutas juba piisavalt. Väikesed muutused muidugi oli sisseviidud rajal- pole see ükski aasta täpselt sama olnud kui varasemal aastal, mis on väga väga tervitav ja positiivne. Rohkelt oli tööd tehtud selle nimel, et pealtvaatajad veel paremini rajaääres liikuda saaks ja paari kohta olid ka tribüünid püsti aetud. Kas rahvast oli? Oli, ja megalt- mitte ühelgi teisel mk etapil pole selline mass koos. 
Neljapäevases trennis oli rada super kuiv ja kiirused olid suured igalpool siis järgmistel päevadel tuli lühiajaliselt ports paksu vihma, mis kiirust kärpis ja rohkem osavust nõudis. 
Vaatamata väiksele eemalolekule, sain ikkagi hea numbri lenksule ja seljale ning püsisin natuke aega kiiremate tempos aga kui stardiringi tõuse tulistama hakati siis vaikselt poos mootorit ning andsin palju kohti ära. Siiski ei vajanud enam nii palju aega kosumiseks kui nädala eest ja hakkasin päris mõistliku kiirusega ettepoole tüürima. Kolmandal ringil kihutasin ühest väikesest pundist mööda ning olin mõned koha peale 30. positsiooni. Kahjuks siis peale kõige pikemat tõusu ja laskumist alustades, torkas miski tagumisse rehvi augu, lateksit pritsis sellise kaarega, et keegi isegi ei üritanud kogu järgneva laskumise jooksul minust mööda sõita või oli asi milleski muu, raske öelda. Igatahes sain poolpehmega boksi ja parasjagu kaugelt juba andsin mehannile märku, et tuleb pudel ja geelipakk käest heita ja kiirelt jooks pihku haarata. Ei sujunud see boksipeatus just välgukiirusel ning olin tagasi kuskil rongi lõpus. Torke sain täitsa suvalises kohas ja ei oska isegi öelda, mis see lõhkuja oli. Punnisin siis vapralt edasi ja olin veel enne viimast tõusu 40. kohal aga jaks sai liiga vara otsa ning üle joone sain mõned kohad tagapool. 
Järgmine etapp juba sel pühapäeval Saksamaal ja linnaks Albstadt.

2 kommentaari:

  1. Huvitav, et rehvilõhkumisi paistis olevat väga palju, ning tavapärasest rohkem nipleid tegid ka esiotsa sõitjad (ntx Absalon ja Fontana, kes on muidu väga tehnilised sõitjad). Kas Nove Mesto rajal on mingeid erilisi nüansse, millest video vahendusel aru ei saa, või on see siiski see juurikate-kivide kombo, mida mujal niipalju ei ole või on väiksemas koguses?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tõusud/laskumised lamedamad kui tegelikult aga see on alati ja igal sõidul. Juurikate-kivide kombod on parajalt karmid ja suure hooga läheb nendest kõige paremini üle. Augud seal vahel on nii sügavad, et pole probleemi ka suure rattaga üle lenksu lende teha.

      Kustuta