Kohe nädal hiljem toimus Saksa karikasarja teine etapp,vaid mõnesaja kilomeetri kaugusel esimesest. Ilm oli kogu nädala kehv ja sadas palju. Ka pühapäev oli vihmane ning hommikul sai porirehvid alla pandud. Beaver ei ole päris nii karm ja aeglane kui näiteks Medusa ja siiani on suurema ratta all väga eeskujulikult märgades oludes end tõestanud. Kuid esimene halb üllatus tuli kohe kui esimese rehv paigaldust. Speedynamics jooksul sai ka mitte tubless ready rehvi kergelt peale. Kui nüüd siis küljele on kirjutatud mõõduks 27,5x2.0 siis reaalselt võiks see mõõt olla 27,5x1.6 või parimal juhul 1.65. Sellele vaatamata sain ka varujooksudele samasugused rehvid peale pandud, mis tagantjärgi oli ehk samuti viga. Hiljem sõites, sain kiirelt selgeks, kuivõrd vaevaline liikumine rajal selles seades oli. Seega peatus boksis ja teised jooksud alla olnuks kindlasti kaalumist väärt varjant. Aega oleks kaotanud sellega natukene kindlasti. Siiski järgmised 5 ringi oleksin suutnud kiiremini sõita paremate rehvidega.
Stardist minema ja kohe laiale tõusule, mis siis raja kõige kõrgemasse punkti viis. Päris pikk rivi püsis pea poole tõusuni koos. Siis läks kitsamaks ja kohati väga järsuks. Raskelt tulid need meetrid ja järjest kaugemale ma esimesest otsast jäin. Ka ülejäänud ringid ei toonud miskit paremat. Möödusin üksikutest sõitjatest sõidu jooksul ja mõned sajad meetrid enne finishit tõusin 25-ndaks.
Sel pühapäeval võistlen Austrias Graz-Stattegg c1 sõidul. Kivine pinnas ja ka palju lahtist kivi, tõusud väga järsud ning ilmselt vahetan esihammaka väiksema vastu- 34. Muidugi sai ratas põhjalikult üle käidud, puhastatud, kontrollitud ning seis ei olnudki kõige hullem- nö kõik väljavahetamiseks ei läinud. Ainult amortide hooldusega peab ootama esimese mk etapini, õnneks tehti esiotsale hoole ka enne viimast Bonelli sõitu Ameerikas.
Kas peale iga võistlust on vaja rattal mingeid juppe vahetada või saab vahel ka kõpitsemata järgmisesse starti asuda?
VastaKustutaTavaliselt tuleb ratas peale pesu korralikult ülevaadata. Eriti rehvid(lõiked, torked) ja ka jooksud. Sellised porised sõidud pole laagritele, trossidele-kõridele kõige paremad sõbrad. Põhilised asjad, mida hooaja jooksul vastavalt vajadusele/kulumisele vahetakse on: kett, hammakas, trossid-kõrid, laagid, kassett.
Kustuta