teisipäev, 17. aprill 2012

Houffalize

Hooaja teine mk etapp ja esimene euroopas. Esimesele mk'le LAVi tiim otsustas mitteminna, kuna kulukas reis ja pole võidusõite enne seda. Siit Houffalize on 850km ja 90% sellest kiirtee, sellele vaatamata reisisime kahel päeval, ööbides ööl vastu reedet Starsbourgis. Belgias oli kül ilm, ükski päev ei olnud päevane temp üle 6 kraadi ja pühapäeval oli sooja vaid kolm kraadi. Soendus sai päris hea, sest stardi eelsel u 15' perioodil külm ei hakanud. Kõige parem oli see, et üks kohalik, kes tuntud põllu peal mnt rattaga sõitmise poolest, jalustas oma veloga täpselt sinna kuhu tahtis ehk loomulikult oluliselt lähemalt stardijoonele, kui stardinumber lubanuks. Ükski kohtunik seda muidugi ei märganud. Selle tulemusel tekkis muidugi suur ükskõik mismoodi või kuidas pähe panna aga paraku seekord see ei õnnestunud. Kohe stardi järgselt käiku vahetades tegin mina vea või käiguvahetaja, igatahes jäi kett korraks hammaka peale või siis läks üle, sest veerand ringi või enam oli tühi pööre, kus mingit vedu taga polnud. See hetk püsti peal kiirust kogudes(keharaskus ees), ei jäänud palju puudu üle lenku sukeldumisest. Õnneks hoidsid pedaalid kinni ja kaotasin "vaid" kümneid kohasid hetkega. Tõusule sain väliskurvist hea hooga peale ning sain kohe palju maad ettepoole. Möödumis võimalusi oli palju ning lausseismist ei tekkinud isegi stardiringil. Eesmärk lõpetada vähemalt top50 jäi pärast ebaõnne stardis väga vähe tõenöoliseks teoks. Siiski parandasin oma positsiooni iga ringiga, hoolimata väga räigest alaselja valust, mille põhjust ei tea. Tunda annnab veel ka täna, aga sõidu ajal oli väga raske tõuse võtta sadulas istudes ning seega tuli seda tegevust vältida nii palju kui võimalik. Mõtet katkestada või tempos järgi anda ei tekkinud hetkekski, sest tahtmine suur soov oli ühest belglasest tuimalt mööda sõita kasvõi kõige võimatumas kohas üleüldse.,sest all oli Monorail ja sellel rehvil on ikka super pidamine kurvides! Väga tahaks, et Maxxis ka 29" varjanti tootma hakkaks. Viimasel ringil möödusin veel kahest endisest tiimikaaslasest ja sellest sai omamoodi väike võidusõit ja lõpujoone ületasin esimesena mina :) Kokkuvõttes ei olnud 66koht suurem asi tulemus, kui arvestades väikeseid probleeme, ei saa ka pettunud olla. Pärast finishit tuli tükk aega paigal püsida, enne kui sai kõndima hakata, sest selg nii valus. Tean, et vorm lubanuks paremat tulemust ja kohta lõpuprotoklis aga selline see võidusõit juba kord on. See nädal õnnestub ehk ka 29 ht amort alla saada ning siis see ratas võistlemiseks valmis. Järgmisel mk'l Tsehhis kindlasti sellega stardis, kuigi väike lootus on, et ehk saab juba see nädalavahetus Itaalia xc etapil Montichiaris sellega sõita.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar