teisipäev, 9. aprill 2013

Schaan

Ühes linnriigis esmakordselt jälle käidud, sedapuhku siis Lichtensteinis, kus toimus selle aasta esimene Sveitsi BMC Racing Cup etapp. Kiireid sõitjaid oli stardis palju ja seda näitas kõige paremini- kiirus, mis kohe peale stardipauku üles võeti. Kuigi regulaarne ja järjepidev töö, et paranda võimekust võistluse esimestel minutitel, on kindlasti natukese haaval ka tulemust näidanud siis minna on veel parajalt pikk maa. Sõidu algus on lihtsalt "all out" spurtimine, mis tundub(ja minu jaoks ongi) lõpmata pikk. Siiski oleks vale öelda, et edasiminek selles osas on vaid mm mõõdetav. Tean ja usun, et asjad liiguvad õiges suunas ning ilmselt väike on tõenäosus, et mingi aja möödudes mk tasemel starte võitma hakkan, aga igatahes on see eesmärk.
Esimesel ringil tuli siis positsiooni osas kaotuseid kanda ja kohe esimesel võimalusel hakata neid tagasi tegema. Kuna ring oli väga lühike ja kiire(ajad 10-11' vahel) siis tuli sõita kokku 9 ringi. Vorm on iga sõiduga  paranenud ja sel korral oli juba täitsa hea tunne. Järgmise kolme ringi jooksul parandasin pidevalt oma kohta ja kui viiendat korda raja kõige kõrgemasse punkti jõudsime siis kihutasin kahekümne hulgas ja sõitjaid olid siin samas- mõne kümne sekundi kaugesel. Paraku juba teisel ringil kiiretes kurvides hakkas tekkima kahtlus, et esirehvis pole enam sama palju õhku kui startides ja päris kindlasti ma selle rehviga lõpuni ei tule. Hoog oli tõesti hea ja kuidagi ei suutnud boksi ees pidurit tõmmata ja seisma jääda enne kui tõesti enam sõita ei kannata. Kolmandal ja neljandal ringil tuli veidi tempot reguleerida ja rohkem tähelepanelik olla aga viiendal peale järsku ja väga kiiret laskumise esimest osa, kus esiotsa käitumine selgelt näitas, et kui nüüd peaks sellises konditsioonis alla väljajõudma siis on küll hästi. Kohe järgnenud s kurvis oli ilmselt võistluse kõige "huvitavam" hetk ja järelejäänud osa laskumisest sai läbitud olematu kiirusega, sest kallutada enam ei kannatanud üldse.
Jooksu sain vahetatud ja jätkasin sõitu aga eks selline asi natukene nüristab ikka, isegi kui püüad sellest nii üle olla kui võimalik. Möödusin järgnevatel ringidel kolmest- neljast sõitjast ja lõpetasin 26.
Sel pühapäeval on kõigi Itaalia tiimide jaoks väga oluline võidusõit- esimene Internazionali d'Italia osavõistlus toimumiskohaga Nals.

Pilt: asprosport

1 kommentaar:

  1. Elav kujutlusvõime hakkas kohe tööle kui lugesin lõputuna tunduvast ülikiirest stardist..ja endalgi hakkas kohe raske :)

    Aga loodan et see töö kannab vilja ja oleks ikka kõva sõna kui ükskord mõne stardi ära laksaksid.

    VastaKustuta