Foto by Hoshi Yoshida |
Otsustasin soendust teha asfaldil ja pärast veidi ka rajal, mis tagantjärgi tark olles, ei olnud õige otsus. Nimelt hakkas enne starti päris külm ja see keeras stardiringi minu jaoks tuksi. Esimesed viis minutit ei saanud hoogu üles ja tunne oli nagu poleks üldse soendust teinud. Hävisin jubedalt palju algul ja sain pöörded üles alles stardiringi lõpus. Esimese kahe ringiga seitsmest vahetusid numbrid minu nime eest väiksemate vastu päris kiiresti ja see jätkus tegelikult kuni viimase ringini, kui tuli tunnistada eelmise mk võitja suuremat viimase ringi kiirust.
See oli kolmas kord, kui Nove Mestos toimus mk etapp ja iga aasta on rada uuendatud/muudetud ja mitte lihtsamaks. Uued rocky gardenid, hüpped, dropid jne. Lisaks veel nö looduslikud/naturaalsed laskumised, kus suured juurikad iga aasta aina rohkem välja turritavad, väikseid pidevalt juurde tekib ja muidugi augud nende vahel aina sügavamaks sõidetakse. Minu arvates on tegu ühe tehniliselt ja füüsiliselt kõige raskema mk rajaga. Kuigi vihma sahmakaid jagu igasse päeva siis olid pühapäevased rajaolud ideaalsed ja tihedam sadu saabus alles võistluse lõpus.
Natuke rohkem kui 3 ringi enne lõppu bmx nime kandva laskumise lõpus, murdus maandumise järgselt amordi krooni peale kinnituv lenksuluku osa. Kuna amort käis põhja siis amordi kaar läks vastu lenksulukku ning see murdus küljes.
http://www.youtube.com/watch?v=knIzrktmPP0&feature=share
Sain selle kiirelt kätte, enne kui see vb tee kodaratesse suutnuks leida ja sama kiirelt oli olemas ka lahendus kuhu ta panna. Kinnitada seda kuskile ei olnud võimalik aga hoidsin seda käe all kuni sõidu lõpuni. Vasaku käe sõrmed oli muidugi jube kanged pidevalt, sest haare polnud enam nii vaba kui varem ja paar korda tuli ikka näpp sirutada. Muidugi ehmatas see asi algul ära ja kindlasti pidurdas ka veidi hoogu aga kui sain aru, et amort endiselt töötab ja rohkem vist midagi küljest kukkumas pole siis üritasin selles jamast mitte välja teha. Tol hetkel oli 18 või 19 positsioonil ja vähendasin vahet paari järgmisega aga kätte neid ei saanud. Viimasel ringil läksin koos Mcconnelli ja Skarnitzliga ja austraalanne oli meist kolmest kõige tugevam ning võttis 18. koha, mina siis vastavalt 19. ja tsehh 20.
SR Suntour Euroopa fotograaf Hoshi Yoshida galerii Nove Mesto etapist:
http://www.flickr.com/photos/srsuntour/sets/72157633730293135/
Raja tutvustus ja kommentaarid Nino Schurterilt:
http://www.redbull.com/en/bike/stories/1331592372907/course-preview-xco-nove-mesto
Kogu sõit uuesti vaadatav:
http://www.redbull.com/en/bike/stories/1331591894309/watch-live-uci-mens-xco-from-nove-mesto
Sõitu jälgides tundus pea-aegu ideaal rada üheks õigeks XCO sõiduks. Ja 19 koht on minu arust väga kõva saavutus, said mainitud ka ülekande kommentaatorite poolt finishis :) Minu jaoks oli eriti suur üllatus selle noore Merida teami sõitja 4 koht.
VastaKustuta