teisipäev, 13. august 2013

Mont Sainte Anne

www.worldbikeparks.com
2013 oli kaasatoonud märkimisväärsed muutused sellel legendaarsel rajal. Kuid sel korral üldsegi mitte heas mõttes- välja oli jäetud üks pikk ja tehniline single, mille lõpus see kõigi kaasaaegsete (tehis)rocky gardenite isa. Niisiis oli ring veel lühem ja kaks tõusu oli omavahel kokku liidetud.
Stardis oli sel aasta erakordselt vähe sõitjaid, alla 60 aga esiotsa pilootidest oli puudu ainult mõni üksik. Start oli hea ja olin kohe algusest peale top25 hulgas ja ringi teises pooles sattus koos sõitma Naef'i ja Macconneliga ja peagi liitus ka Giger, kes teise ringi algul kohe tõusul kihutama kukkus. Enestunne oli väga hea ja temaga kaasa minna jaksasin, teised kaks kaaslast jäid natuke kaugemale. Giger oli vähe ebakindel järgnenud metsa lõigul, kus palju märgasid juurikaid ja kive aga polnud võimalik ka mööduda ning saingi sel hetkel paar korda kergemalt hingata. Kuigi mõni hetk oleks tema väike sõiduviga, võinud minu jaoks kõige klassikalisema nipliga lõppeda. Päästis väike puu, mille vastu sai korraks toetada peale ootamatut pidurdamist. Järgmisel kiirel laskumise osal hoidsin natuke väiksemat pikivahet ja tuli kasuks. Peale väikest eksimust, möödusin temast. Lõpetasime teise ringi koos ja olime kinni püüdnud ühe 7-8 liikmelise pundi ning püsin seal enamuse tõusust, kuid muidugi venib nii suur punt tehnilisematel lõikudel pikakaks ning samuti ei jaksa ka enam kõik seda vahet kinnisõita. Riskisin sel ringil laskumisel tublisti ja nähes, et sellest ka tulu oli tõusnud siis viimases lõpus pingutasin vähe üle. Mööda mäekülge kulgeval singli tahtsin liiga kiiresti läbida ja ühes kurvis sõitsin liiga sisekurvi ja selle tulemusel pakkisin end täitsa kokku korraks ja tegin koos rattaga kukerpalli vms. Mõni hästi kerge alumiiniumist pöid oleks selle tagajärel küll kuju muutnud. Hüppasin nii kiirelt püsti kui suutsin- ratas oli veel endiselt käes.. Enne kui veerema sai, tuli sveitslane ja austraallane mööda lasta. Proovisin kohe järgnenud tuulisel boksi alal uuesti neid kinni püüda aga ei õnnestunud. Pikk ja kiire singli lõik ei toonud ka mingit muutust ja uuesti asfaldile jõudes olin neist ikka u 10 sekundi kaugusel. Midagi polnud teha, kätte ma neid uuesti enam ei saanud. Sõitsin peale seda pm üksi kuni lõpuni välja ja ilmselgelt ei mõjunud see moraalselt just hästi. Sõidu teises pooles tuli mõned konkurendid mööda lasta, kes esimeses pooles rohkem energiat säästnud olid. Selle etapi järel tõusin mk arvestuses 21 kohale ja paar eelnevat positsiooni on samas lähedal ning reaalselt võimalik viimase etapi järel tulla kokkuvõttes top20 hulka.
Numbri sõpradele veel nii palju lisaks, et täna uuendatud uci reitingus jõudsin esmakordselt esimese 20 sekka, olen hetkel 19. reitinguga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar