reede, 30. august 2013

Muttenz

Nädal enne maailmameistrivõistlusi osalesin Sveitsi bmc cup viimasel etapil Muttenzis(Basel Bike Festival). Päev enne kohale jõudes oli kaunis suve ilm ja temperatuuri 32 kraadi, rada ülikiire ja tolmav. Nelja ringiga sai ring piisavalt hästi selgeks ja eks oli ka rada peaaegu sama nagu aasta eest.
Laupäeval hakkas enne keskpäeva vihma sadama ja see lõppes pärast sõitu. Mulle need olud sobisid väga hästi ja pärast esimest ringi olin esikümnest  vähem kui 10 sekundi kaugusel. Sellel rajal on ainult üks arvestav järsk  tõus  ning bike parki stiilis laskumine kohe peale seda. Teisel ringil ronisin sellest künkast kiiremini üles kui see viie liikmeline punt, kus ka Absalon ja Hermida sõitsid. Laskumisele läksingi kümmekond meetrit peale Absaloni. Kohe algasid tõsised jamad, pidurid enam ei toiminud. Kuidagimoodi väänasin esimesed kiired kurvid välja. Nüüd oli ees järsem osas ja polnud kahtlustki, et seal võimalik on alla saada. Kohe esimese kurvi sõitsin otseks, ei olnud selle kiiruse pealt seda viraazi ärakeerata ja panin otse üle.  Selle hetkel ei tekkinud mõtetki, et ainuõige olnuks kohe võistlus pooleli jätta, sest nii ei ole võimalik sõita ja teiseks on see ohtlik nii endale kui ka kaasvõistlejatele.
Ma sõitsin ikkagi edasi ja jõudsin sellele grupile uuesti järgi kolmandal ringil ja jällegi seal mäe otsas. Nüüd muidugi üritades seal lihtsalt alla saada, kaotasin neile palju aega ja laskumise lõpuks jõudsid ka juba paar järgmist sõitjat järele. Sõitsin niiviisi ära kuus ringi kaheksast,  sest siis ei olnud enam tagapidurit üldse. Link läks põhja aga vastu piduriketast ei ulatunud enam midagi. Sel ringil oli väljalangenud ka top15 hulgast ning pärast ühte intsidenti S kurvis otsustasin päeva lõppenuks lugeda. Sain kirja dnf ja ega ei mäletagi millal enne seda sõit pooleli sai jäetud. Samuti pole vist ka kunagi sellist jama esinenud. Seda enam, et enne ja pärast Kanada mk’d oli ratast mehaaniku poolt ülevaadatud ja kontrollitud. Topeltkontroll ei tee paha, tuleb niimoodi välja..

Peale sellist sõitu läks vahetusse nii mõningi laager ja amordi sees olev õli(mitte cartridge sees) oli kuldkollasest tumehalliks moondunud. Täpselt sama värvi nagu see pinnas seal Muttenzis. Nüüd jälle värske kraam sees ja kõik toimib väga mõnusalt ja hääletult. Pidurid tahtsid ka muidugi õhutamist, õigemini tuli ka seal õlivahetus päevakorda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar