Nädal enne maailmameistrivõistlusi osalesin Sveitsi bmc cup
viimasel etapil Muttenzis(Basel Bike Festival). Päev enne kohale jõudes oli
kaunis suve ilm ja temperatuuri 32 kraadi, rada ülikiire ja tolmav. Nelja
ringiga sai ring piisavalt hästi selgeks ja eks oli ka rada peaaegu sama nagu
aasta eest.
Laupäeval hakkas enne keskpäeva vihma sadama ja see lõppes
pärast sõitu. Mulle need olud sobisid väga hästi ja pärast esimest ringi olin
esikümnest vähem kui 10 sekundi
kaugusel. Sellel rajal on ainult üks arvestav järsk tõus ning
bike parki stiilis laskumine kohe peale seda. Teisel ringil ronisin sellest
künkast kiiremini üles kui see viie liikmeline punt, kus ka Absalon ja Hermida
sõitsid. Laskumisele läksingi kümmekond meetrit peale Absaloni. Kohe algasid
tõsised jamad, pidurid enam ei toiminud. Kuidagimoodi väänasin esimesed kiired
kurvid välja. Nüüd oli ees järsem osas ja polnud kahtlustki, et seal võimalik
on alla saada. Kohe esimese kurvi sõitsin otseks, ei olnud selle kiiruse pealt
seda viraazi ärakeerata ja panin otse üle.
Selle hetkel ei tekkinud mõtetki, et ainuõige olnuks kohe võistlus
pooleli jätta, sest nii ei ole võimalik sõita ja teiseks on see ohtlik nii
endale kui ka kaasvõistlejatele.
Ma sõitsin ikkagi edasi ja jõudsin sellele grupile uuesti
järgi kolmandal ringil ja jällegi seal mäe otsas. Nüüd muidugi üritades seal
lihtsalt alla saada, kaotasin neile palju aega ja laskumise lõpuks jõudsid ka
juba paar järgmist sõitjat järele. Sõitsin niiviisi ära kuus ringi
kaheksast, sest siis ei olnud enam
tagapidurit üldse. Link läks põhja aga vastu piduriketast ei ulatunud enam midagi.
Sel ringil oli väljalangenud ka top15 hulgast ning pärast ühte intsidenti S
kurvis otsustasin päeva lõppenuks lugeda. Sain kirja dnf ja ega ei mäletagi
millal enne seda sõit pooleli sai jäetud. Samuti pole vist ka kunagi sellist
jama esinenud. Seda enam, et enne ja pärast Kanada mk’d oli ratast mehaaniku
poolt ülevaadatud ja kontrollitud. Topeltkontroll ei tee paha, tuleb niimoodi
välja..
Peale sellist sõitu läks vahetusse nii mõningi laager ja
amordi sees olev õli(mitte cartridge sees) oli kuldkollasest tumehalliks
moondunud. Täpselt sama värvi nagu see pinnas seal Muttenzis. Nüüd jälle värske
kraam sees ja kõik toimib väga mõnusalt ja hääletult. Pidurid tahtsid ka
muidugi õhutamist, õigemini tuli ka seal õlivahetus päevakorda.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar